تغییر جنسیت , تن و سایر ویژگی های صوتی صدای شما توسط VoiceMask P




وقتی که شما در حال چت کردن در اینترنت می باشید هویت شما تا حد بالایی ناشناخته است اما وقتی که شما مجبور به صحبت از طریق یکی از نرم افزار های چت می شوید دیگر از حالت ناشناس بیرون می آیید و در اولین قدم جنسیت و سپس سن و لهجه و .... شما آشکار میشود !

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که علاقه به ناشناس باقی ماندن  دارید P30World راه حل خوبی را برای شما انتخاب نموده است.

VoiceMask Pro محصولی از شرکت LatestSoft نرم افزاری جالب و برای تغییر جنسیت وتن و سایر ویژگی های صوتی صدای شما در محیط اینترنت است ! این نرم افزار قادر است صدای شما را در صورت مذکر بودن به سوی مونث و اگر مونث میباشید به سوی مذکر تا آنجا که مایلید تغییر دهد ! بلی با این کار شما دیگر در چت های اینترنتی شناخته نخواهید شد . ویژگی های دیگر صوتی مانند سن و ... را نیز با کمی کار کردن با نرم افزار قادر به تغییر خواهید بود . VoiceMask Pro همچنین قادر است برای صدای شما محیط پس زمینه ی دلخواه و موزیک های متن دلخواه شما را قرار دهد تا محیط قرار داشتن شما نیز برای شخص شنونده تغییر نماید !

این نرم افزار با مسنجر های قدرتمند Yahoo! Messenger , NetMeeting,ICQ,PalTalk,, CoolEdit و ویندوز های 98, Me, NT4, 2000, XP سازگاری کامل دارد.

دارای محیطی زیبا و قابل تغییر میباشد. شما میتوانید برای دریافت Skin های مختلف این نرم افزار به این صفحه مراجعه نمایید.

همچنین میتوانید برای دریافت جزییات دقیق تر سری به این صفحه از سایت بزنید.

VoiceMask Pro این نرم افزار بسیار مفید و جالب را میتوانید از اینجا :
 دانلود کنید نسخه ی 1.2 را با حجم 5.60 مگابایت
 تصاویری از محیط برنامه : Main , Setting

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد