قهرمانی ‎لیورپول ‎در جام‎ باشگاههای‎ اروپا




 لیورپول‎ برای‎ فتح‎ جام‎ قهرمانـان‎ باشگاههای‎‎ اروپا گلهـای میـلان‎ را پـر پـر کرد.
در دیدار پایانی‎ این‎ رقابتها چهارشنبه‎ شب‎ در حضور بیش‎ از هـفتـاد هـزار تمـاشـاگـر ورزشگاه‎‎‎ المپیک‎ استـانبـول‎ تـرکیـه و بـه قضاوت‎ گونزالس‎ اسپانیائی‎ , تیم‎ مـیـلان‎ در شروعی‎‎ توفانی در همان‎ دقیقه‎ نخست‎ بـا گـل‎ مالدینی‎ کاپیتان‎ با تجربه‎ خود از لیورپول‎ پیش‎ افتاد.
سپس‎ نوبت‎ کرسپـو آرژانتـینـی‎ بـود تـا در دقایق‎‎ 39 و 44 با دو گل‎ میلانیهـا را غـرق در شادی‎ کند تا شاگردان‎ آنجلوتی‎ با نتیجه‎ جالب‎ سه‎‎ بر صفر بـه رخـتکـن‎ بـرونـد امـا اینبار نوبت‎ شاگردان‎ بنیتـس‎ بـود تـا بـا چهره‎‎‎ای‎ متفاوت‎ و احیا شده در نیمـه دوم‎ و در شش‎ دقیقه‎‎ اندوخته های‎ وقت‎ اول‎ میلان‎ را بر باد دهند.
ضربه‎‎‎ سر جرالد در دقیقه , 53 ضربه زمینـی‎ اسمیچر هافبک‎‎ جمهوی‎ چک در دو دقیقه‎ بعد و خطای‎‎ محرز گتوسو روی جرالد در چهار دقیقه‎ بعد و گلزنی‎‎ آلونسو از روی‎ نقطه‎ پنالتی , اندوخته‎ های‎‎ میلان‎ را بر باد داد وبازی با نتیجه‎‎‎‎‎ سه - سه به وقت‎ اضافی‎ کشیده شد.
در وقت‎ اضافی‎‎ نیز توپی از خط دروازه‎ هـای‎ عبور نکردد تا اینکه‎ لیورپـول‎ در ضـربـات‎ پنالتی‎ با نتیجه‎‎‎ سه بر دو به پیروزی‎ رسید و فاتح‎ جام‎ قهرمانان‎ باشگاههای‎ اروپا شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد