مطالب جالب و زیبا


فرانسوی‌ها میگن : عشق فراموش کردن خود در وجود کسی است که همیشه و در همه حال ما را به یاد دارد.
اسپانیایی‌ها میگن : عشق ساکت است اما اگر حرف بزند از هر صدایی بلندتر است.
ایتالیایی‌ها میگن : عشق یعنی ترس از دست دادن تو.
ایرانی‌ها هم میگن : عشق سوء تفاهمی است که به ازدواج می‌انجامد



چرا وقتی می‌خوایم بریم تو رویا، وقتی می‌خوایم گریه کنیم، وقتی می‌خوایم فکر کنیم، وقتی می‌خوایم تصور کنیم، وقتی می‌خوایم کسی رو بوس کنیم، چشمامون رو می‌بندیم؟ این به این دلیله که قشنگ‌ترین چیزهای تو دنیا قابل دیدن نیست.


با تو بودن را یک بار و تنها یک بار در زندگی تجربه کرده‌ام. بوی تو تنها یک بار به مشامم رسیده است. تو را تنها یک بار لمس کرده‌ام و تنها یک بار با وجود بی مثالت آشنا شده‌ام و همان یک بار به اندازه یک عمر و شاید بیشتر از آن به طول انجامید. لحظه لحظه این با تو بودن را به یاد می‌آورم و با یاد آن به زندگی معنا می‌دهم. نفسهایت را به خاطر آورده و آنچنان از خود بیخود می‌شوم که نفس کشیدن خود را فراموش می‌کنم. باری دیگر مرا به سوی خود بخوان که محتاج یک لحظه با تو بودنم.


اگه چشمت پرسید، بگو ندیدمش. اگه گوشت پرسید، بگو نشنیدمش. اگه دستت لرزید، بگو مال سرماست. اگه پات سست شد، بگو مال ضعفه. ولی اگه دلت ریخت به خودت دروغ نگو

وقتی دلم برات تنگ میشه میرم پشت ابرا زار زار گریه می‌کنم. پس یادت باشه هر وقت بارون رو دیدی بدون که دلم برات تنگ شده

وقتی گریه می‌کنی میگن بچست. وقتی خنده می‌کنی میگن دیوونست. وقتی حرف میزنی میگن پر حرفی. وقتی ساکتی میگن عاشقی. وقتی عاشقی میگن آخخخخخی. وقتی بخوری میگن چقدر می‌خوری. وقتی هم نخوری میگن بازمعلوم نیست با کی بوده


من صفر بیستم
بی تو نیستم
با تو بیستم
نه یه بیستم، بیست بیستم


زمانی که از مادر متولد شدم صدایی در گوشم طنین انداخت که میگفت تا آخر عمر با تو هستم از او پرسیدم تو کیستی جواب داد من غم هستم و من آن لحظه گمان کردم غم عروسکی هست که ما با آن سرگرم می‌شویم ولی اکنون می‌فهمم که ما عروسکی هستیم بازیچه غم


کاش می‌فهمیدی زندگی محبس بی دیواریست و تو محکوم به حبس ابدی و عدالت ستم معتدلیست که درون رگ قانون جاریست.

دنبال کسی نباش که باهاش بتونی زندگی کنی دنبال کسی باش که بدون اون نتونی زندگی کنی.

اگه دیدی یه روزی توی یه اتاق تاریکی که دیواراش قرمزه و خون از همه جا داره میزنه بیرون، نترس چون اون روز تو، تو قلب منی.

زندگی مال تو، مرگ مال من. راحتی مال تو، گرفتاری مال من. شادی مال تو، غم مال من. همه چیز مال تو ولی تو مال من.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد