فریدون آلبوم سر گذشت




این هم از آلبوم جدید و زیبای فریدون آسورایی خواننده ای که خودم به شخصه خیلی دوستش دارم واقعا صدای محشر و عالی داره  اسمه آلبومش هم هست سرگذشت . من از این آلبوم آهنگهای دسته گلها و وطن رو بیشتر پسندیدم
یه چیز دیگه هم که هست اینکه آخرش ما نفهمیدیم این آلبوم مجازه یا نه چون من از فریدون کلیپ لس آنجلسی هم دیده ام و نمی دونم آخرش فریدون اینوره آبه یا اونوره آبه چون آلبومه غریبه و سرگذشتو صدا و سیما هم پخش کرده . هر کی که میدونه یه ما هم بگه

خوب برسیم به آلبومش
همه آهنگها در فرمت  mp3  و کیفیت 24kb  است و حجمشونم خیلی کمه حتما دانلود کنید

(بر روی لینک کلیک راست کنید و گزینه ..save traget as  را بزنید)

افسوس 
 
دسته گلها

تو ندانی

رفتم

شوق پروازی ندارم

تهرون

وطن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد