مسیح

 

دوست بسیار عزیزی لطف کردن و به درخواست من یک جلد انجیل نفیس و فیلم زندگی عیسی مسیح را به عنوان هدیه برایم  ارسال کردن  که از همین جا از ایشان تشکر می کنم .

من همیشه به ادیان دیگه علاقه مند بودم و دوست داشتم هرچه بیشتر درباره اونها بدونم و و دین مسیح هم یکی از این دینها هست که من مطالعه زیادی درباره اون داشتم .

من قبل از اینکه انجیل رو یخونم فکر می کردم مشرب خوردن بعد از اسلام ممنوع شد ، در حالی که در انجیل به صراحت این کار رو از گناهان بزرگ به حساب آورده و همچنین در مورد زنا و بعضی مصیت های دیگر دستورهای بسیار سختگیرانه تری از اسلام دارد.

هیچ پیامبری به اندازه حضرت عیسی در طول تاریخ قدرت معجزه نداشته و بعد از توطئه یهودیان علیه او که به شهادت و به صلیب کشیدن ایشان انجامید حضرت عیسی به فرمان خداوند دوباره زنده و از نظرها غایب شد تا روز موعود .

 

در آخر هم چند خط از انجیل که به نظرم خیلی جالب اومد.

" نیز شنیده اید که گفته شده چشم به عوض چشم و  دندان به عوض دندان اما من به شما می گویم در برابر شخص شرور نایستید اگر کسی به گونه راست تو سیلی زند گونه دیگر را نیز به سوی او بگردان و هرگاه کسی بخواهد تو را به محکمه کشیده قبایت را از تو بگیرد عبایت را نیز به او واگذار اگر کسی مجبورت کند یک میل با او بروی دو میل همراهش برو اگر کسی از تو چیزی بخواهد به او بده و از کسی که از تو قرض خواهد روی مگردان."

 

لینک مربوط:

متن کامل انجیل به فارسی و انگلیسی

نظرات 3 + ارسال نظر
اطهر چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 07:11 ب.ظ http://brightfire.blogsky.com

دلی که اگر امید دار شد چه ها که نمیکند و اگر ما یو س شود میمیرد
دلی را که افسارش را رها کردی بر او جفا کردی



عبدالرضا جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:54 ق.ظ

سلام وبلاگ من به روز شد میتوانید مرور فرمایید. این متن برای شماخودکار فرستاده می شود www.farsiyad.blogsky.com

آندره پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:11 ب.ظ http://masih.jp

سلام دوست من ، خداوند بر تو برکت عطا فرماید که کلام خدا را نوشته ای ، عیسی مسیح براستی بی نظیر است و هیچ مقامی که به مقام عیسی مسیح رسد از ابتدای عالم تا ابد از مادر زاده نشده و نخواهد شد و خوشا بحال کسی که این نعمت بزرگ و رحمت بزرگ خدا را شناخت و بر او ایمان آورد چرا که تنها با ایمان به حقیقت عیسی مسیح است که انسان از یوغ سنگین شریعت رهایی می یابد و وعده عیسی مسیح که زندگی جاودانه است شامل حال او می گردد ، عیسی مسیح چنانچه در کتاب مقدس آمده است هیچ گناهی مرتکب نشد و هیچ ظلمی بر کسی نکرد پاکیزه به میان انسانها آمد و پاکیزه به جایگاه اولیه اش طبق کتاب مقدس به آسمان رفت و بر دست راست خدا بنشست و در روز موعود بر تمام نجات یافتگان سلطنت خواهد کرد. در خاتمه کتاب مقدس دست نویس انجیل (اینترنتی) را تقدیم حضورت می کنم که بتوانید کتاب مقدس را دانلود کرده و در هارد دیسک ذخیره نمایی و به دیگران نیز هدیه نمایی ، باشد که برکات بی کران عیسی مسیح شامل حالت گردد آمین . http://www.masih.jp

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد