تبدیل فایلهای amr و 3gp موبایل به فرمتهای قابل پخش در کامپیوتر

خیلی وقت بود نرم افزار معرفی نکرده بودم . امروز از شانس خوبم دو تا برنامه رایگان که خیلی وقت بود دنبالشون بودم پیدا کردم  همه موبایل دار ها می دونند که فایلهای با پسوند amr  فقط در موبایل قابل اجرا هست و  نمیشه اونا رو تو کامپیوتر با هیچ کدام از پلیر ها پخش کرد . ولی با این نرم افزار که معرفی می کنم شما می تونید اونو به فرمتهای قابل پخش در کامپیوتر تبدیل کیند و یا اینکه فایلهای mp3  رو به amr  تبدیل کنید.

نرم افزا ر Mobil Amr Converter v.1.4  را با حجم 649  کیلو بایت از اینجا دانلود کنید

فایل آپدیت نسخه 1.5 رو هم میتونید با حجم 148 کیلو بایت را از اینجا دانلود کنید

 

دومین نرم افزار هم مربوط میشه به برنامه تبدیل فایلهای با پسوند 3gp  به فرمت  avi که شدیدا مورد نیاز موبایل دار ها هست  مخصوصا اونای که موبایلشون دوربین هم داره و  قابلیت فیلمبرداری هم  داره  . چون فایلهای فیلمبرداری شده با این پسوند ذخیره میشه و قابلیت تبدیل به فرمتهای دیگر رو در حالت معمولی ندارند ولی با این برنامه میتونید اونو تبدیل کنید .

نرم افزار  Mobile 3GP converter v 1.0 را با حجم 845 کیلو بایت از اینجا دانلود کنید

فایل آپدیت نسخه  1.1.0  رو هم  میتونید با حجم 120 کیلو بایت را از اینجا دانلود کنید

 

اگر در اجرای برنامه ها مشکلی داشتید میتونید فایل VB6 Run Time Files  را با حجم 990 کیلو بایت دانلود و نصب کنید

 

اینم چند تا فایل amr  یا بهتر بگم زنگ موبایل که با شنیدن بعضی هاش مواظب باشید که از خنده منفجر نشید مخصوصاآهنگ پراید . میتونید 12 تا زنگ رو در قالب یک فایل zip  با حجم 378 کیلو بایت از اینجا دانلود کنید این فایل رو هم خودم آپلود کردم

نظرات 7 + ارسال نظر
پرنده عاشق دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 04:37 ب.ظ http://www.iran-abad.blogfa.com

www.iran-abad.blogfa.com
مژده به همه کاربران ایرانی اینترنت
وبلاگ «ایران، سرزمینی آباد» به روز شد.
شما با مراجعه به وبلاگ «ایران، سرزمینی آباد» می توانید مطالب مورد نیاز خود را در زمینه های:
داستان، اخبار، اطلاعات عمومی، جام جهان نما، اطلاعات بهداشتی و پزشکی، مقالات اجتماعی و اقتصادی؛
دریافت نمایید.
مطالب جدید و استثنایی وبلاگ «ایران، سرزمینی آباد» منتظر حضور پرشور شماست.
با ما همراه باشید.
منتظر شما هستم.
www.iran-abad.blogfa.com

امید سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:40 ب.ظ http://shiva-omid.blogsky.com

سلام هادی جان
ممنون از لطفت
و متشکر به خاطر وبلاگ زیبا و مطالب جداب و مفیدت :)
استفاده بردیم
در مورد مشکل ها آهنگ ها والله چه عرض کنم .. هاست مجانیه و این دردسرها رو هم داره ..به خاطر همینه که به sharemation پناه اوردم ...

با اجازه با آهنگ خوشگل ترکیه ای هم لینک دادم ..
قربانت
یا علی

شنش سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:12 ب.ظ

تجاوز سربازان آمریکایی به زنان ایرانی
http://khorzookhan.blogspot.com

باربد چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:23 ق.ظ http://bairan.blogsky.com

این یک اقدام ملی است................... لطفا به وب لاگ من یه سر بزنید برای سر بلندی ایران و فرهنگ بالای ایرانی...
bairan.blogsky.com


این خیلی مهمه!!!!!!!!!!

عبدالرضا پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 04:03 ق.ظ http://www.farsiyad.blogsky.com

مدفن امامان شیعه در سامره هدف بمب گذاری قرار گرفت
به گزارش منابع پلیس عراق، بامداد روز چهارشنبه، 22 فوریه، مردان مسلح به نگهبانان حرم عسگری در شهر مذهبی سامره، واقع در حدود 90 کیلومتری شمال بغداد، حمله کردند و با ورود به این مکان و قرار دادن وسایل انفجاری در نقاط مختلف آن، باعث بروز یک رشته انفجار شدند

سلام وبلاگ من به روز شد میتوانید مرور فرمایید. این متن برای شماخودکار فرستاده می شود www.farsiyad.blogsky.com

رضا یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:56 ق.ظ

سلام من برنامه ای میخواهم که تمام ژسوند ها رو تبدیل بکنه؟؟؟!!!!!۱

دانیال شنبه 20 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:16 ق.ظ http://danialkaftanzadah.blogfa.com

سلام خوبی
مطلب بدرد بخوری بود
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد