چه خودفروشی سنگینی

4 الی 6 ساعت بعد از تزریق هروئین این علائم را در یک معتاد می توان ملاحظه کرد : احساس سرما ، درد عضلانی ، درد مفاصل ، بی خوابی و احساس تهوع  ده تا سی ساعت بعد از آن باعث تشدید نشانه ها می شود و بعد از 36-24 ساعت علائم بی خوابی ، استفراغ افسردگی ، سستی و ضعف ، تب های گرم و سرد ظاهر می شوند ( به همین خاطر یک معتاد به هر  کاری دست می زند تا مواد به بدن خود برساند ) این علائم بعد از 2 – 3 روز به اوج خواهد رسید سپس فرد با انقباض عضلانی ، انقباض شکمی ، تب و لرز شدید و انقباض ناگهانی روبرو می شود این علائم اغلب با احساس تهوع و استفراغ دائم همرا است و غیر طبیعی به نظر نمی رسد که یک معتاد در 24 ساعت بیش از 5 کیلو از وزنش کاسته می شود . بعد از گذشت بیش از یک هفته این علائم ناپدید می شوند و ضعف عمومی بدن چندین ماه ادامه دارد به خاطر داشته باشید هروئین و دیگر داروهای آرام بخش آرامش نمی آورند و اگر کسی سعی داشت این را به شما بگوید بدانید این طور نیست و به نظر نمی رسد صرف هزینه های گزاف برای خودداری از دردهای شدید ، استفراغ و تهوع ، انقباض غیر ارادی عضلات ، راه خوشایندی و درستی برای گذراندن اوقات فراغت باشد.

من خودم  به شخصه همه نوع مواد مخدر دیدم از تریاک و هروئین ، مرفین ، حشیش و ماری جوانا ( برگ شاهدانه)  تا قرصهای اکس ، ولی تا به امروز حتی لب به سیگار هم نزده ام با اینکه  می تونم بگم صدها بار بهم تعارف شده  . میدونم و مطمئنم  سیگار کشیدن دروازه وروود به اعتیاد هست . من حتی تا حالا قلیان هم مصرف نکردم  ، و  به خاطر همین کار بارها بین دوستام مسخره و تحقیر  شدم ولی من ارزش و احترامی رو که با مصرف این جمور مواد به دست میاد رو هرگز نخواسته و نمی خوام و تا آخر عمر هم این کار رو نمی کنم .

به نظر من اولین چیزی که باعث میشه جوانان به این راه کشیده بشن خانواده هست و یقین بدونید اگه پدری سیگاری و یا معتاد باشه فرزند اون هم به این سرنوشت دچار میشه . (خدا رو شکر در کل فامیل های ما یدونه سیگاری هم نداریم)

حالا سیگار باز یه جوری میشه ترکش کرد  و چندان هزینه ای نداره ولی این مواد مخدره که خانمان براندازه ، خانواده های رو میشناسم که هر سال چند بار سفر خارج میرفتن ، پولاشونو با پارو جمع می کردند ولی بعد از اعتیاد سرپرست خانواده و به دنبال آن اعضای خانواده ، حالا به نان شبشون محتاج هستند .

تو مواد مخدر ، هروئین از همه بدتره و فرد هروئینی بیشتر از 5 سال زنده نمی مونه . چون باید رفته رفته مصرفشو زیاد کنه و این روال اونقدر طی میشه تا طرف تزرقی میشه ، و به دنبال اون بعد یک با دو سال اصلا جای تو بدنش نمی مونه که تزریق کنه و در اثر عفونت های اون فوت میکنه

 

اگه تا حالا تریاک ندیدین می تونید اینجا ببیندیه چیز شبیه قیر ، ( قیمتش هم معادل هم وزن اون طلا  )

اینم از عکس هروئین که میتونید اینجا ببینید

اینجا هم میتونید بعضی ابزار استعمال هروئین رو ببینید

نظرات 11 + ارسال نظر
فرشاد جمعه 18 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 09:52 ب.ظ http://farshadonline.blogfa.com

با سلام
البته همین‌طور است که می‌فرمایید و منکرش نیستیم؛ ولی چه عواملی باعث می‌شود که آدمی در این حیطه گرفتار می‌شود جای بحث دارد و البته کمی تامل.
باید دوری کرد از دوستان و آشنایانی که این گونه مواد را به هر شکلی مصرف می کنند که دوستی و ارتباط با این گونه افراد می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری را خواه و ناخواه برای انسان به همراه داشته باشد.
من یکی از دوستانم که به تازه‌گی گرفتار شده و حشیش مصرف می‌کند بدون هیچگونه تارف به او گفتم دیگر دنبال من نیا و دیگر به من زنگ نزن انگار که دیگر مرا نمی‌شناسی...
خارج از بحث این می‌تواند باشد که از شما خوشمان باشد و شما را به لیست وبلاگهایی که می‌خوانیم اضافه کردیم. موفق و پایدار باشید. تا وقتی دیگر خداحافظ

حاج پیمان شنبه 19 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 08:48 ق.ظ http://ahwaziha.com

آفلاین میخونم ...
مرسی

مهدی شنبه 19 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:20 ب.ظ http://mehdi1384.persianblog.com

با سلام
در یک جستجوی آموزشی به این وبلاگ رسیدم. بعضی مطالب شما را مثل همین مطلب می پسندم. اما بعضی دیگر را مثل ۱۳ آبان و روز قدس را...بماند!
راستی ممنون میشوم که به وبلاگ من سر بزنی و یک دعوتنامه پرشین گیگ هم برایم میل کنی.
فعلا علی علی

بنفشه شنبه 19 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:23 ب.ظ http://banafsheh192.blogfa.com/

اطلاعات خوبی دادی.مرسی.

سهیک..آخرین ترانه ی باران دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:32 ق.ظ http://tabar.blogsky.com

هادی جان با درودی گرم.........................

ازدانش گردآوی شده وهشداردهنده شما آگاه شدم
امیدوارم که این زیان اجتماعی مرگبار عرژه زودتر از میهن ما ریشه کن گردد.
برایت بهترین آرزوها را دارم
تندرست و موفق و شادکام باشی

اطهر سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:36 ق.ظ http://brightifire.blogsky.com

نازنینم چه دعا بهتر از این
گریه ات از سر شوق
خنده ات از ته دل
هر غروبت دلشاد

سلام من آپم

حاجیه شنبه 26 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 09:05 ق.ظ http://hajieh.blogsky.com

سلام
ها بالاخره معروف شدی //////////

اطهر یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:08 ب.ظ http://brightfire.blogsky.com

آخرین دیدار است!
من نگاهم پر اشک
و زبانم بسته
بسته از شکوه تکراری عشق

زهره چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 04:31 ب.ظ http://zohrehn.blogsky.com/

سلام هادی خان ! دمت گرم قالب توپ شده ! راستی می خوام وبلاگمو گروهی کنم نظزت چیه ؟

بنفشه جمعه 2 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:19 ب.ظ http://banafsheh192.blogfa.com/

کجایی چرا اپ نمیکنی؟

عاشق پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:28 ب.ظ

سلام دوست عزیز
دمت گرم بانمایش تصویری ان قیرمانند خمارمان کردی !!
دیگه از این کارها نوکن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد