سیزده آبان روزی ماندگار در تاریخ معاصر ایران


13آبان که الان در سال روز اون قرار داریم یک روز خیلی مهم در تاریخ معاصره ایرانه ، همانطور که میدونید در این روز دانشجویان پیرو خط امام سفارت امریکا در ایران رو تسخیر و همه کارمندان اونو به گروگان گرفتن و بعد از این جریان رابطه ایران با امریکا به طور کامل قطع شد ، اغلب کشورهای اروپای سفارت خودشونو در ایران بستن و سفرای کشورهای اروپای به کشورشون برگشتن ، تحریم های همه جانبه امریکا که تا به امروز ادامه داره بر علیه ایران آغاز شد ، تمامی حسابها و دارائی ایران در خارج بلوکه شد ، دانشجویان ایرانی که در امریکا تحصیل می کردند اغلب اخراج شدن ، تصویر بسیار بدی از ایران و انقلاب به جهانیان ارائه شد ، و دهها پیامد بد دیگر برای ایران . سفارت هر کشور جزو خاک اون کشور حساب میشه و ورود بی اجازه به سفارت هر کشوری به مشابه تجاوز به خاک اون کشوره و این برای امریکا که ابر قدرتی هست بسیار سنگین بود که سفارتش تسخیر بشه . خواست دانشجویان از از این کار چی بود؟ اونا میخواشتن که امریکا شاه رو به ایران تحویل بده تا اونو مجازات کنن در حالی که شاه اصلا بعد از خروج از ایران به امریکا نرفت و ادعا داشتن که امریکا در ایران جاسوسی میکنه که برای پاسخ به این کار میتونستن سفیر امریکا رو اخراج کنننه اینکه اونو به گروگان بگیرن و سفارتشو تسخیر کنن .
به نظر من این کار یکی از دهها کار اشتباهی بود که اوایل انقلاب انجام شد و عواقب اونو ما نسل سوم بعد از انقلاب رو هم فراگرفته و شرایط بد اقتصادی که ما الان در اون قرار گرفتیم نتیجه همون کارها و تحریم های بعد از اون جریانه اگه توجه کرده باشین تمامی اون دانشجویان که در تسخیر سفارت امریکا نقش داشتن الان جزو افراد رده بالای حکومتی هستن که در نوع خودش بسیار جالبه . مثلا همین خانم ابتکار رئیس سابق سازمان محیط زیست و خیلی از نماینگان زن مجلس که مثل الان چادری هم نبودن و پوشش راحت تری داشتن و ریاست دهها بنیاد و اداره دولتی که الان بر عهده همون دانشجویان سابق پیرو خط امام هست ( حداقل سودی که برای اونا داشت با اینکه مردم ایران بدبخت کردن ولی خودشون به نون نوای حسابی رسیدن)

چند نکته درباره وبلاگم :
تعداد بازدیدکنندگان از صد هزار نفر گذشت و تعداد بازدید های روزانه تقریبا به روزی هزار نفر رسیده که جهش خوبی رو به نسب چند ماه پیش نشون میده . ولی چند نکته در مورد وبلاگم بود که باید ذکر می کردم خیلی از دوستان از طراحی و قالب وبلاگ انتفاد کرده بودن که باید عرض کنم کل قالب من 15 کیلو بایت حجم داره و تا اونجای که میتونستم از هیچ طرخ گرافیکی استفاده نکردم تا قالب سبک باشه و زود لود بشه ، لوگو هم 15 کیلو بایت حجم داره که به نظر خودم خیلی مناسب و کم حجمه و با نرم افزار swish درستش کردم . و نظر کلی من از قالب که به نظر خودم هم قشنگ نیست فقط کم حجم بودنه تا فقط سنگینی و دیر لود شدن وبلاگ بر دوش مطالب باشه تا قالب یعنی مطلب از قالب مهمتره . شاید در آینده تونستم یه قالب خوشگل واسش طراحی کنم و مشکلی که در این زمینه هست اینه که من طراحی با css بلد نیستم یعنی سوادم نمیکشه و گرنه خیلی زودتر از اینا به فکر طراحی بودم . در ضمن اگه جوانمردی پیدا میشه که برای من قالب زیبا با فناوری css طراحی کنه من همه جوره در خدمتش هستم .
نکته بعدی اینکه علی رقم میل باطنی لینک های دوستانو رو در بلاگ رولینگ قرار دادم ( آدم نمیتونه جلوی فناوری مقاومت کنه ) ولی چرا دوست نداشتم این کارو بکنم ؟ برای اینکه همانطور که میدونید گوگل لینکهای که توسط بلاگ رولینگ داده شده رو ایندکس نمیکنه و به خساب نمیاره یعنی اگه صد نفر به شما لینک دادن یعنی هیچ و در page ranke اون وبلاگ هیچ تاثیری نداره البته این کار برای من سودی نداشت سودش برای اونهای بود که من بهشون لینک داده بودم می رسید و این مهمترین دلیل اینه که وبلاگهای ایرانی page rank پائینی دارن . مثل خودم چون تمام لینکهای که به من دادن بر همین اساسه .

عید سعید فطر رو هم به همتون تبریک میگم .

در ضمن بازی پرسپولیس استقلال هم افتاد شنبه 14 آبان من که میگم پرسپولیس میبره و هیچ جای صحبتی نداره چون پرسپولیس زلزله محبوب هرچی دله . ختم کلام.
نظرات 4 + ارسال نظر
زیر خط آی تی پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 08:41 ب.ظ http://itline.blogspot.com

قرمزتهههههههههههههههههههههه

بنفشه پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 10:50 ب.ظ http://2561904.blogsky.com

پیمان یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 09:13 ق.ظ http://ahwaziha.com

وبلاگتون جالبه ....
به حزب منقل هم سری بزنید ........
فعلا

[ بدون نام ] دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 09:34 ق.ظ

خیلی باهالی
iloveyou

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد