آخر هر چی بد شانسی

 

این ترم دیگه حالم حسابی گرفته شد آخه واسه 4 واحد درس ناقابل باید یک ترم دیگه درس بخونم حالا بدبختی اینجاست که این بخاطر این چهار واحد باید سه روز برم دانشگاه خودم موندم که چرا اینجوری شد البته مشکل از دانشگاه بود آخه دو ترم پیش من یه درسی رو نمره گرفتم و از اونجا که من اصلا نمیرم نمره هامو نگاه کنم تو کارنامه دیدم که افتادم و باز اون درسو برداشتم و از لج استاد اون درس اسفند ماه اصلا سر کلاسش نرفتم و بعد عید که رفتم کلاس گفت آقای نیکخواه شما چرا اومدین این کلاس شما که قبول شده بودین بعد من هم زودی رفتم آموزش تا ببینم قضیه چیه که متوجه شدم اشتباه از آموزش بوده ولی 25 فرودین ماه هم نمیشد حذف ، اضافه کرد . منم بی خیال شدم. و موند برای این ترم به همراه یه درس دیگه که قرار بود ترم تابستان بردارم . ولی بدشانسی دیگه اینکه همین که قرار این ترم من تموم کنم سایت دانشگاه حسابی تجهیز شده سرعت اینترنتش دو برابر شده و به طور مستقیم وصل میشن .

نمیدونم چرا این ترم اولی ها ( ورودی جدید ) اینقدر سوسول شدن . همشون با یه لشکر همراه اعم از بابا ، ماما ، عمه ، خاله ... اومدن برای ثبت نام یکی شون با اتوبوس دربستی ( 15 نفر بودن) اومده بودن من خودم ترم اول تنها رفتم واسه ثبت نام . حتی اول ابتدای هم نذاشتم مامانم بیاد تنها رفتم . از اون اولش مستقل و رویه پایه خودم بودم .

یه چیزه دیگه که در مورد ترم اولی ها وجود داره اینکه هر چی جلوتر میریم درصد اعتیاد ( سیگار) و سایر امور خلاف بیشتر میشه . مثلا تو هم دوره ای های ما حتی یک نفر هم سیگار نمی کشید ولی ترم پائینی ها اغلب سیگاری هستن . و هر کار که به فکرتون برسه میکنن از مشروب خوردن ، پارتی برگذار کردن ، ترم پیش یک گروه 6 نفر رو نیروی انتظامی گرفت و به دنبال اون از دانشگاه اخراج شدن  .

یه موضوع دیگه اینکه من نمیدونم چرا اغلب باجه های تلفن واقع در شهر و باجه های تلفن واقع در دانشگاه آزاد ،  با اعداد درشت شماره خوابگاه ما رو نوشتن . به احتمال زیاد کار بچه های خودمونه .

 

لینکدونی :

عکسهای که در این سایت میبینید در هیچ کجا نمی توانید پیدا کنید واقعا حرفه ای هست

میلیاردها دلار کمک خارجی به زلزله بم کجاست؟

آلبوم جدید محمد اصفهانی ( برکت ) را دانلود کنید .

ای دوست   | برآتش  با تو |  دردگنگ  | هوای تو   | ماه نو  |   مناجات | پرنده |  ستاره غریب |  شب تار | طلب | (متن ترانه ها )

Deskbar جدیدترین سلاح گوگل

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 29 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:49 ب.ظ

[ بدون نام ] جمعه 29 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:49 ب.ظ

نگار کسو جنده سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1384 ساعت 02:02 ب.ظ

این مقاله خیلی چرت و پرت بود امیدوارم بدت نیمده باشه
(((کس میکنی(())))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد