من هم رای دادم


من هم برای اولین بار رای دادم نه اینکه رای اولی باشم من ۲۰سالمه . ولی در هیچ انتخاباتی شرکت نکرده بودم چون هیچکدومو آزاد نمیدونستم ولی این یکی فرق میکرد
اگه شرکت نمیکردم حقم رو ضایع کرده بودم
البته رای من شاید هیچ اثری نداشته باشه ولی قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود

من به هاشمی رای دادم کاندیدایه محبوبم کسی که فکر میکنم میتونه ایرانو متحول کنه

نظرات 4 + ارسال نظر
مصطفی شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:00 ق.ظ http://haker2001.tk

سلام
هر کسی نظری داره...مهم درست انتخاب کردنه
موفق باشی تا بعد.....

حاجیه شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:13 ق.ظ http://www.hajieh.blogsky.com

سلام.
هاااااااا !!! رای دادی (اونم به کی)......
راستی عنوان این متنتو درست کن نوشتی من هم رای دادیم.......

مهدی دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:54 ق.ظ

هنوز خیلی بچه ای....

[ بدون نام ] دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:59 ق.ظ

تو هم مثل اون جنده هایی که تو خیابون چقدر از هاشمی ژول گرفتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد